Najnowszy

Nieodpłatne szkolenia dla organizacji non profit

Jesteś aktywistą w organizacji non profit? Teraz masz szansę otrzymać treningi i warsztaty kompetencyjne, które pozwolą poprawić jakość waszych projektów. Za uczestnictwo w zajęciach nie za

Czytaj więcej...

Kursy gimnazjalne – wyjazdy do Wielkiej Brytanii

Autor: admin

Nasza firma organizuje seminaria i programy egzaminacyjne dla gimnazjalistów przeprowadzających się wraz z rodzinami do Stanów Zjednoczonych lub Wielkiej Brytanii. Dają szansę one na zgodną z dyrektywami relokację do docelowej jednostki nauczania szkolnego. W minionym roku szkolnym prowadziliśmy m.in. te kursy: 

Opis programów nr D91/USA:

Programy hiszpańskiego (wcześniejsze niż średnie) wprowadzają, a następnie rozszerzają umiejętności uczniów w zakresie mówienia, czytania, pisania i rozumienia języka hiszpańskiego oraz znajomości hiszpańskojęzycznych kultur. Początkowe Seminaria kładą nacisk na gramatykę i składnię, słownictwo i mówiony akcent, aby uczniowie rozumieli język i jego zasady. Późniejsze Warsztaty zwiększają wiedzę i zdolność uczniów do wyrażania się poza podstawową komunikacją (i rozumienia innych, w formie pisemnej lub werbalnej), starając się umożliwić uczestnikom wyrażanie bardziej złożonych pojęć, w różnych czasach i łatwiej to robić. Studenci zwykle badają zwyczaje, historię i formy sztuki mówiących po hiszpańsku, aby pogłębić swoje zrozumienie kultury (y).

Charakterystyka kursów nr B71/USA:

Warsztaty animacji koncentrują się na elementach sztuki i zasadach projektowania w odniesieniu do animacji dwu- lub trójwymiarowej. Programy te podkreślają interaktywne wykorzystanie podstaw rysowania i projektowania, tworzenia storyboardów, kompozycji i obrazowania, cieni / cieni, tworzenia dźwięku i dźwięku oraz edycji. Szkolenia mogą obejmować również studium historii animacji, zagadnień estetycznych, ról i funkcji oraz nauczania w procesie krytyki.

Charakterystyka kursów nr G43/UK:

Kursy historii i doświadczenia w miejscu pracy zapewniają doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z historią świata. Cele są zazwyczaj ustalane wspólnie przez studenta, nauczyciela i pracodawcę (chociaż studenci nie muszą płacić). Szkolenia te mogą obejmować również zajęcia w klasie, zawierające dalsze studiowanie w terenie lub dyskusję dotyczącą doświadczeń, które uczniowie napotykają w miejscu pracy.

Formalna definicja programów nr A21/USA:

Niezależne od biologii Seminaria, często prowadzone z instruktorami jako mentorami, umożliwiają studentom odkrywanie naukowych tematów, wykorzystujących zaawansowane metody badań naukowych i eksperymentowania. Programy te mogą być oferowane w połączeniu z innymi kursami przyrodniczymi lub mogą być okazją dla studentów do zgłębienia tematu o szczególnym znaczeniu.

Definicja programów nr H15/UK:

Programy dramatyczne (klasa 1) umożliwiają dzieciom wyrażanie się poprzez dramatyczną grę i opowiadanie historii. Treści merytoryczne zazwyczaj uwzgledniają w programie wykorzystanie ruchu, języka, charakteru, fabuły i spektaklu do przedstawiania wyobrażeń urojonych lub rzeczywistych. Konkretna treść kursu jest zgodna z istniejącymi standardami stanu dla klasy 1.

Formalna definicja programów nr C16/USA:

Nauki fizyczne (przed-do-wtórne) uwzgledniają w programie podstawowe zasady fizyki, takie jak materia, energia, siła i ruch. Tematy mogą obejmować zachowanie energii i materii, model atomowy, układ okresowy, elektryczność lub inne tematy zgodne ze stanowymi standardami akademickimi dla fizyki.

Charakterystyka programów nr I22/UK:

Warsztaty z fizjologii sportu badają anatomię i fizjologię człowieka, odnosząc się do ruchu człowieka i sprawności fizycznej w zajęciach sportowych. Warsztaty te mogą również podkreślać profilaktykę i leczenie urazów sportowych.


Opublikowany: 05.06.2018

Tagi:
Najnowszy

Nieodpłatne szkolenia dla organizacji non profit

Jesteś aktywistą w organizacji non profit? Teraz masz szansę otrzymać treningi i warsztaty kompetencyjne, które pozwolą poprawić jakość waszych projektów. Za uczestnictwo w zajęciach nie za

Czytaj więcej...